Wednesday, September 08, 2010

Ja!!!


Idag strax förre 10 ringde SJ och frågade om jag ville ha jobbet... JA DET VILL JAG; JAG HAR VÄNTAT PÅ ATT NI SKA RINGA!!!!!!!!! Så ja, jag har fått ett jobb, jag ser verkligen fram emot det här och hoppas verkligen att det kommer gå bra, jag vill verkligen att det ska gå bra. Jobbet är visstidsanställning, till sista januari vet jag iaf att jag har jobb, men jag kan lova att jag kommer verkligen göra mitt allra bästa för att få fortsätta. Utbilning börjar redan den här lördag, och det är bra att få komma igång så fort som möjligt.

I måndags och igår blev det promenad. Idag tror jag ska ta en cykel tur efter lunchen..är inte hungrig men jag borde äta.

Snart fyller man år... måste baka några kakor till.
Ja, jag skrev förresten om vattenkokare viktig, den ska vara svart.
en till sak.
-IKEA har en tre vånings kakfat i glas, den funkar med.

Nä ska pyssla med annat nu...
kram
Nikki

2 comments:

Sandra said...

Ja viste att du skulle få jobbet! Kul! Hoppas du kommer trivas och får bra arbetskamrater! :)

Kicki said...

GRATTIS!!!