Wednesday, September 01, 2010

Imorn gäller det!

Japp, imorgon ska jag på jobbintervju hos SJ!!! Jag ser verkligen fram emot, det är mellan 13.00 till 16.30. Spännande!!! Jag sitter här och ska snart skriva några punkter om mig sj osv. så jag vet lite vad jag ska säga imorgon. Hoppas Hoppas verkligen att jag får jobbet, vore grymt jobba hos SJ. Dock inte nu till vinter, för att som vi vet sedan tidigare, det brukar bli kaos, men jag ser fram emot det iaf!

I måndags kvällk var jag H och Janne ute på en promenad och vi ville gå 1 mil, men insåg att det skulle bli för långt och sent, så vi gick bara och Janne visade vägen, dock var han lite vilsen och det som skulle bli en kort promenad på kanske 40-60 min blev på 1.5 tim och 9.3 km Vi snittade på 10.01 min/km och det var bra tycker jag, jag var kaninen och höll tempot. Idag ska vi ut igen men det blir nog inte lika långt men jag ska försöka hålla tempot.

Snart är det helg redan och på söndag är det Brasilien dag på kungsträdgården och det kommer jag inte missa så klart!!!! 7 sep är "Dia da independencia! Dagen vi blev sjävlständiga. Och det måste så klart firas!

nu måste jag ta och måla färdigt mina fönsterbrädor, japp de har jag måla i vit i byt gardiner. Det blev så fint så. Sakta med säkert blir det fint. Funderar på att måla om hallen eller tapesera, dpck är jag inte bra på tapsera med kanske dags för att prova?? Vi få se, det får bli senare projekt.

Uppdatering i min önskelista
-Kakfat 2 våningar eller fler. Indiska har en, som jag har sett i en tidning som såg rätt söt ut.

Kram
Nikki

2 comments:

Kicki said...

Tack så jätte mycket :) jag ska plugga på så mkt ja bara kan! Lycka till på jobbintervjun! Kram

Sandra said...

Hoppas du får jobbet! Jag håller mina tummar för dig! :)