Thursday, September 23, 2010

sämst dag ever

Är på jobbet just nu och har middagsarast. Åt youghurt och en macka, efterrätt blev det två kakor som jag bakade idag.
Jag har min sämsta dag på jobbet hittills, säljer inget bara hjälper alla kunder med massor med frågor eller återköp.
Sedan att man huvudet är fullt med annat hjälper det inte heller!!! Fy jag vill bara hem och vara!!!!! jag orkar bara inte med det här idag.
På söndag fyller man år och jag brukar ser fram emot det men inte idag...inge rolig längre... det blir iaf kakor och tårta...men det känns inte som att jag gör det för min skull utan för alla andra. Just nu vill jag bara skita i att fylla år och göra annat hela dagen.

Som ni ser idag är det inte min dag. Jag lovar återkomma en annan dag där jag berättar mer om jobbet...kan säga att det är kul att jobba. Det är MKT dpck man ska kunna och det tar tid att lära sig, men frågar man rätt person så fastnar det! Andra gör bara och man hinner inte med. Men men en vacker dag lär man sig allt! Kanske

Nu ska jag gå...

Kram
Nikki

1 comment:

Sandra said...

Det är jobbigt i början på ett nytt jobb med massa nya saker som man ska kunna. Det klarar du tror jag! :)