Thursday, November 11, 2010

God morgon på er!!

Sitter just nu på X2000 på väg till Tranås för att fortsätta utrikes utbildning. Vi är bara fyra pers plus Niklas som är vår säljledare, Inge av oss ser fram emot det här, tråkigt nog men sant. Jag ser fram emot en natt på hotell och frukost i imorn. Resten är resten.

För igår när jag kom till jobbet få fick jag en överraskning , det var ett par som hade missat tåg till Göteborg en fredag eftermiddag, och biljetterna bar jätte dyra, så jag hjälpte de köpa del sträckor med poäng och nån sträcka betalade de. Det tåg jättetid men de var super glad att jag hjälpte de. Så de hade kommit in med en lite present och lämnade en lapp som jag har spara, jag blev super glad och kände att det lönar sig ibland att lägga lite tid på kunderna. Jag hade även coaching med Niklas och det gick jättebra, har verkade nöjd med mitt jobb, första gången var han inte så hårt heller men tills nästa gång ska jag lägga fokus på produkterna. det är bra få coaching för att veta vad man kan bli bättre på. Jag trivs på jobbet och med kollegorna, däremot har jag redan märkt att man kan lätt hamna utanför, tråkigt men samtidig vet jag att jag är mer den tjej som håller för sig sj.

På söndag kommer Carro till Stockholm, vi ska ev på bio och sedan blir det shopping. Jag ska ta med henne till en jätte butik med köks grejer som jag hittade och till Slussen, trött på alltid gå på samma gata, nu ska vi se en annan sida av stan. Vi ska även försöka planera en tur till Göteborg och hälsa på Sandra.

Saknar gänget i Karlstad, mina kärra vänner.

Igår återupptäckte jag tradera och gjorde några fynd som kommer till användning i framtiden. Nu får jag ta och behärska mig annars kan det bli dyrt det med.

Time to go. Vi hörs

Kram nikki

1 comment:

Anonymous said...

spännande det här! kram Elisabeth