Tuesday, November 30, 2010

Julklappar

Idag är jag ledig, och det var menning att jag skulle på stan och köpa samtliga julklappar. Men stället är jag hemma.

Igår fick jag prata med Niklas, säljledare där jag får veta att jag inte kommer få fortsätta jobba efter 31 jan då "många" av mina kollegor har gått och sagt att jag är en negativ person!!!!!!!!!! Men sanningen är att jag vågade ifråggasätta varför vi inte hade fått skriva på vårt avtal än. Jag är så jävla förbannad och knäckt...kan säga att så här dåligt har jag inte mått på länge...tårar bara rinner och det är en ångest...tror sist jag kände mig så här var när jag fick redan på att mamma var sjuk igen.

så så var det med det, trivs sjukt bra med jobbet och gillade det, föröskte alltid göra mitt bästa och vara trevlig mot alla men det funkade inte. Nu sitter man här och undrar hur det kommer bli framöver. Inge julklappar blir inhandlat som planerat, en fin dag ute men mörkt inne. Det suger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det enda jag ser fram emot just nu är 28 dec. Då ska jag och Hjärtat till korolinska, på ultraljudet. Ja, för det som inte vet jag är gravid, 14+3 dvs vecka 15.

Resten är resten.

Vi hörs!

4 comments:

Anonymous said...

tänk att jag anade att det fanns en liten bebis där. Stor kram från Elisabeth

Anonymous said...

Och du!! Tro på dej själv, du är bra!!!!

Jenny said...

Usch vad elakt. Stå på dig, du kommer få en toppenjobb! & stort grattis till graviditeten, låter toppenmysigt:) Ta hand om dig! Kramar

Kicki said...

GRATTIS TILL GRAVIDITETEN!!!

Tråkigt de där med jobbet. Men du har ju nått bra att se fram emot =)