Thursday, January 20, 2011

Vecka 21

Ja halvvägs nu! Mitten av vecka 21, Efter att vi har varit på UL den 28 dec så visade det sig att lilla bebisen var lite mindre än vad vi trodde så det nya datum är 9 juni. Och när jag var hos bm så sa hon att jag skulle räkna med att det kommer gå över tiden för att det brukar vara så för de som ska ha barn för första gången. Usch tänkte jag! Men men

Jag har gjort en lista på saker som måste inhlands, barnvagnen är redan köpt, det fick av farmor och farfar. Lite kläder har jag ochså inhandlat. nappar från AIK köpte pappa Håkan samt pipimugg. Men det är en del kvar, skötbord, filt till vagnen, snuttefilt, nappflaskor,badbalja,babysitter, sängkläder m.m. Det mesta vet jag vad jag vill ha. Måste bara inhandlas.

Jag skulle lägga upp lite mer bilder på saker men jag orkar inte mer leta! Jag har verkligen inte mer tålamod med internet! Iaf HM har en baby filt som jag själv köpte till Elvira som var så mjuk som jag nu vill ha sj! Men jag hittade inga bilder. jaja nån gång kanske kommer det!

Jag vill ha det mesta inhandlat när bebisen kommer så jag måste organisera mina inköp! Vi behöver inte massor med leksaker och sånt men det bebisen behöver i början så man inte står där och har inte ens hälften!

Annars är allt bra, jag mår fint, känner inget, väntar bara på att få börja känna bebisen sparka!! Magen börja synas men inte så mkt, hade hoppas på att vara lite rundare så att det märks, just nu känner jag mig bara tjock men men. Det kommer väl.

No comments: