Saturday, January 22, 2011

Slutet av vecka 21.

"Ditt barn är ca 16cm långt mellan huvud och stjärt och väger omkring 420g. Det kan röra sig fritt i fostervätskan och kan sparka både långt upp i magen och ända nere vid blygdbenet."

Fem månader har gått och ännu är det svårt att tro att det är sant.

På väg till jobbet, idag är det min sista lördag, min sista helg på SJ. Blandade känslor. Sista dagarna har jag bara längtat att lämna de men samtidigt trivdes jag så bra men jobbet, och så klart med de flesta arbetskamrater. På tisdagens jag på intervju på Manpower. Hoppas att det blir ngt där snart.

Nästa helg kommer Carro, Johan och Baum. Vi ska på hockey på måndag. Blir kul på lite besök från kära vänner. Sedan på fredag blir det Göteborg med brudarna. Trots allt blir det lovande dagar framöver.

Nä det var allt för idag.

Kram

1 comment:

Anonymous said...

följer detta med spänning!
kram Elisabeth