Sunday, January 23, 2011

Underbart fint väder ut. Önskar jag vore ledig så jag kunde ta en lång promenad, det är soligt och lagom kallt ute. Stället ska jag sitta inne hela dagen, men men

Den här vecka har jag en del att göra. Städa då vi får besök, handla mat, intervju på tisdag, tvätta uniformen som jag inte använder lägre och annat som måste tvättas som sängkläder. Ja vad mer har vi på lista? Jobba några pass, en sväng till babyproffsen för att hämta babyboxen och även kolla upp lite saker som jag måste ha. Ja det är det jag kommer på just nu.

Igår tittade jag runt på blocket och hittade ett babygym och amningskudde från labban som jag blev jätte förtjust i. Jag ska ringa henne idag och kolla om hon har de kvar. Har även kikat runt på Sängmobiler men ännu har jag inte hittat nån som jag vill ha, eller labban har ett som är jättefin men ska Allt vara labban nu?? Hihi men det bara blev så.

Igår hade jag svårt att somna, Håkan vill tapetsera om så jag låg och tänkt på hur vi kan göra och hur vi kan moblera om för att det ska funka. Sedan väckte han mig vid fyra för att jag snarkade, f* efter det sova jag dåligt som vanligt. Så trött var jag imorse. Det var länge sedan jag sov hela natten tills klockan ringer. Många ideer fick jag iaf.

Jaja snart på jobbet, jag återkommer med en magbild samt smått och gott annan dag.

Kram

No comments: