Tuesday, January 25, 2011

Fortfarande vecka 21?!

Ja tyvärr, jag tittade lite fel, så den här vecka är vecka 21! Men skulle jag gå efter BM så är jag i vecka 23 redan och ska föda den 27 maj. Så vad tror ni? När blir det??

Idag har jag handlat lite, det blev ammingskudde och babygym både från Laban. Jag har hamnat i ett Laban tema verkar det, allt som har med Laban att göra verkar gulligt. Hittat jättesött spjälskydd med Laban som jag skulle vilja ha. Sängmobil har de också en jättesött dock upptäckte jag att Tummen och Lila Anna är gulliga med. Det kommer bli så fint så! Jag ska få låna Marinas säng, och Hua hade täcke kudde och sängkläder med, så det var bra det och gulligt av henne låna det. Det är bara en period jag ska ha de så. Men jag kommer vilja köpa egen sängkläder för att ni som känner mig vet att jag är tokig i sängkläder!


Sängmobilen som finna på bilden har jag inte köpt men det är den jag kanske vill ha, dock är det ett sådant ammingskudde jag har köpt idag.

Här kommer två bilder som jag lovade att lägga upp. En på magen och en på magen.



Det var det för idag!!! Imorgon jobbar jag hela dagen sedan blir det middag hos mina svärföräldrar.

1 comment:

Anonymous said...

Fin mage! kram Elisabeth