Thursday, November 04, 2010

Idag hade jag utomlandsutbildning, dvs jag kommer kunna sälja utrikes resor efter att ha haft övningsdagar i Trånås. Det var mkt svårare än vad jag trodde, och det hjälper inte när systemet inte vill vara med. Ser inte fram emot längre at åka eftersom vi kommer sitta på telefon och sälja, men det får gå.

På väg hem iaf, ska duscha och packa, för imorn åker vi till Kristinehamn, och äntligen kommer vi allan ses samtidgt. Riktigt familj träff. Vi kommer även åka en sväng till Karlstad och hälsa på Carro, har inte varit i Karlstad sedan jag flyttade Så det blir kul med. Så mkt mer mer kommer vi inte hinna göra, tyvärr.

Hoppas Hjärtat har lagat nåt gott tills jag kommer hem, är små hungrig nu. Ikväll är det fotboll tror jag med och det kommer vi antagligen se uppe hos Janne. Eller var det hockey ???

Igår hände det nåt som kändes äckligt men samtidgt spännande, jag kan inte förklara man måste bara vara med.... Det kändes i magen iaf. Jag får återkomma.

Snart hemma, dags att avsluta.

Kram på er

1 comment:

Sandra said...

Åh vad synd att ni åkte hem den här helgen! Jag ska åka hem nästa vecka ons-sön! Hade ju varit kul å träffas en stund, det var så längesen!