Wednesday, May 09, 2007

inte mycket som sker....

Hej! Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag, men först var jag sjuk sen har det varit skolan....plugg plugg och ännu mera plugg!
Saningen är att så mycket har det inte hänt. I måndags började uppsats kursen så den håller vi på och mer finns det inte.

Nu på fredag är det fest här!!! Kommer inte så mycket folk men kan bli kul ändå, sedan på lördag är det lekar på campus, dvs här, på måndag åker jag till Gränna och sedan på tisdagska jag åka till Linköping för att festa och träffa folk, så det kommer bli kul.
Är jätte trött och imorn tänker jag ha sovmorgon, men jag vet att jag kommer ändå vakna kl 5!! Fast jag behöver inte vara i skolan förän kl 1 så det är skönt.
Nu ska jag nog titta på top model på min dator...
Natti på er!

No comments: