Thursday, May 03, 2007

redan...

Redan torsdag, känns som att det borde vara tisdag. Va tiden går, eller rättare sagt det var en lång helg!
Mamma messade mig idag och gissa vad? Japp hon är sjuk, stackarn...hoppas verkligen jag inte blir sjuk, har ont i huvudet men det är nog inget mer än det.
Det var fint väder här idag, och varm..satt en stund i solen men det var lite tråkigt eftersom jag var ensam. Somande nästan där...skönt.
Imorn är det fredag och då är vi "lediga" jag måste läsa, tvätta, städa och fixa. Mycket att göra. Det får vara en fixa dag här hemma, känner att jag borde få ordning på saker där och här...moblera om kanske...att man ska ha så mycket prylar, totalt onödigt ibland.
Känner mig trött men ändå har jag inte gjort så mycket...borde gå lägga mig tidigt så att jag vaknar imorn pigg och glad så att jag kan göra allt som jag ska.
Det får bli det det....

No comments: