Wednesday, May 02, 2007

What day is today?


Idag är det onsdag, igår var det tisdag och imorn är det torsdag.

Imorn ska jag upp tidigt, och vara i skolan tills jag känner att vi har kommit nån vart med våran uppsats.

Idag åkte jag tillbaka till Karlstad, och det känns tomt här, fast man har sina grannar. Fick tom en knut i magen när jag kom in. Var på stan där jag träffade Carro o sin kompis som jag nu glömde vad hon hette. Byte kjol, handlade lite och köpte biljet, fast fel dag, trodde sof började redan på onsdag men det var fel, eller rättare sagt, de börjar på onsdag men i Norrköping. men men få gå på stan och handla spritt! hehe

Jag vet att jag inte har varit mig själv på de sista månadet, men jag kan inte säga varför, jag känner mig bara så osäker på saker och ting. Jag är rädd att göra fel val är rädd att glömma mig själva och bara tänka på vad andra tycker och tänker, jag känner att jag har tappat kontrollen, eller tappat modet, om jag nånsin hade ngt sånt. Ibland ser framtiden ljus ut men ibland ser den mörk och iblande ser jag den inte alls. Jag kan inte se en framtid och jag vet inte vad det innebär. Många ggr vet jag inte vad mina tankar innebär. Jag tänker mycket, men jag vet inte varför, jag vet inte om det jag tänker är det jag vill eller är det tvärtom. Jag tror att ibland jag inbildar mig saker som jag vill att jag ska tro på...humm vet inte själva vad jag sa men här inne låter det bra...komplicerat men sant. Men det jag vill säga är att ja är osäker på allt och jag vet inte vad jag ska göra....
Tiden går och jag måste sova...
Dagens bild är laddat från internet, hittade den och tycket att den passade bra här idag. Gillar troll.
Vi hörs väl...

No comments: