Friday, August 08, 2008

3 dagar kvar

Fredag, lördag och söndag- Back in Karlstad on 3 days.

Regn regn regn....så tråkigt... men det spelar väl inge roll inte idag iaf, har inte gjort mycket. varit på Knopp då Angelica fyller år. Grattat henne, gett present sen drog jag hem med mor för att kolla på OS. Såg när hon gjorde en brudbiket med, så duktig hon är!

Väl hemma vart det kaffe med bullar, rulltårta och en kaka! Men inge fara då har en hel de l p kvar att äta! Äter inte så mycket på dagarnar så har för det bästa p kvar. Börja fundera på om det är bra att spara p så som jag gör? humm men men det ger resultat vilket är kanon!!! Super glad!!! Long way to go but no problems so far!

Som sagt åker till Karlstad på måndag eftersom på tisdag börjar tentaplugget. Varje dag nu kommer vi köra! Humm har jag saknat det? nä men jag har saknat mina tjejer! Det har. Kommer bli skönt komma tillbaka till lite vardag igen men jag känner redan att jag kommer sakna mamma och Karlskoga.

De här dagar som jag har kvar så jag se till att det blir riktig trevliga! Räkkväll imorn och Storfors på söndag. Hoppas Marcelo mår bättre då. Stackarn han hade 40 grades feber förigår.

För stunden känner jag mig lite nere, ensam, saknar en pojkvän som skickar gulliga sms och så ringer då och då och undrar vad jag gör. Sakna att ha nån att tänka på och nån som tänker på mig. Fast jag har nån jag tänker på ganska så ofta, men när det gäller den person så är det ganska komplicerat kam man säga. Hoppas han hör av sig snart!

Nu ska jag titta klart på sing along. Kramisar och Grattis Angelica!

No comments: