Monday, August 25, 2008

Underbart...jobbigt...kanon

Blandade könslor just nu för att vara ärligt. Vet inte vad jag ska känna.

Ontentor över och nu väntar man bara på att resultatet ska komma upp, men jag tror inte att det kommer gå så bra, måste ha en jävla tur isåfall, så det känns rätt jobbigt, men tentorna var verkligen svåra, ju jag vet man kan inte skilja på det! Jag borde ha pluggat mer, men jag gjorde nog mitt bästa just då.

Den här helg träffade jag en vän som jag inte hade träffat sedan sep 04! Helt otroligt...4 år!! Men nu har vi äntligen träffats och det kändes naturligt, nervositeten försvann rätt så fort efter kramen. Vi har ute på nöjes och det var verkligen kul, hoppas han hade lika kul! :) Hoppas som sagt att det int dröjer 4 år till men det ska nog inte göra, kommer nog åka till honom i november när han har flyttat, igen! hihi Så efter den här helt kändes allt ganska så underbart, men....

....Pratade med mamma igår och där var det inge bra, hon kunde inte äns prata med mig för att hon var så trött. Jag hörde på henner röst hur dåligt hon var så jag blev helt förtörs. Kunde sova och började panik äta sent på kvällen och kunde inte sova. Men efter kamomil te gick det bra. Så det var rikitgt jobbigt och det känns fortfarande väldigt jobbigt. När är hon inne på USÖ och det kommer hon vara hela veckan. Det är nog bäst och då vet jag att hon får det hon behöver.

Skolan började idag och det kändes hur skönt som helst komma tillbaka till turism!!! Och vart glad jag var! Såg Marcus och Mats, hade inte haft Marcus på jätte länge!! Kul Kul var det!! Så nu är det tre veckor teori sedan ut på praktik i 15 veckor! Längtar!!! Så det känns underbart och Kanon!

Jaha det är min fente vecka som VV och det går hur bra som helst, slarvar ibland men så kan det bli. -6.1!!!!! Inte dåligt va!?? Fast det är mycket kvar. Den här vecka ska jag vara sten hård och bara äta nyttigt, på Fredag åker jag till Stockholm så det kan bli lite problem men därför ska jag vara jätte duktig hela veckan! Så det känns oxå kanon!!!!

Ja som sagt det är verkligen blandade känslor den här vecka och jag har inte äns tagit upp allt!

Nya människor i korridoren så det är jättekul! 3 nya killar och en ny tjej än så länge, och massor med utbytsstudenter där nere. Livat här i huset med andra ord! Kul!

Nä dags att sova kanske? hum ledig imorn så jag skulle kunna vara vaken länge men orkar nog inte, måste ta igen min förlorad sömn.

See ya!

No comments: