Saturday, August 09, 2008

packa packa packa

OS har börjat och jag hejar på Kina, på alla sätt och viss. Jag vet att de gör många duma saker, men de är inte ensamna om det. Jag har alltid tycket att det var en bra idé att ha OS där. Jag har blivit arg när media har smutskastat de. Jag förstår men vi kan väll ge de en chans!? De har ett annat sätt att leva ja, ett sätt som vi resten av världen inte tycker är bra, men det är mång av oss som har levt så innan men har förändrats, Kina kanske oxå gör det snart. Ge de en chans, jag önskar vi alla kunde glömma allt hems som händer runt omkring de och ser allt bra de har gjort för OS. Se landet och kulturen. Glöm resten i 16 dagar!

Varit på stan idag, hittat bara strumpor, och det behövde jag.

Väll hemma så började jag sakta med säkert packa, ohh va tråkigt men måste göras. Trodde inte jag skulle få plats med allt men det verka som att det kommer gå bra. hummm har inte packar ner datorn och alla skor....kanske inte kommer gå så bra iaf. men men men så får det bli.

Imorn ska vi till Mosserud, alltså Storfors. Sista gången för den här sommar, hade varit gott med grillat? blir nog inget, Andre jobbar natt. Han ville skjutsa mig redan imorn men inge ide att åka söndag natt till Karlstad, gud så tråkigt, men åt andra sida hade jag hunnit plugga måndag med, men jag vill vara hemma söndag natt. Sen kan jag åka.

Nu ska jag försöka fixa datorn, alla bilder ska brännas i en skiva och jag ska installera om datorn, har aldrig ut det förut, brukade vara Johan som gjorde det men nu får jag fixa sånt själv. Men det ska väll inte vara så svårt. Stoppa in skivan och enter???? Det blir nog bra!

Hahah förresten, idag provade jag ett par byxor som jag inte kunde ha förra sommar, men kan ha nu! Jippi!!!
Hoppas jag ör av mig imorn gör jag inte det så har datorn dött!!!

No comments: