Sunday, August 10, 2008

Krig-OS

Räcker det inte med två värlsdkrig? Är vi på väg till en till? Varför kan vi inte försöka hålla sams?? Jag förstår inte varför vi ska hålla på döda varandra! Jävla Ryss som sitter där och njuter av OS medans hans land kriga mot Georgien. Drå åt skogen!

Datorn har inte kraschat men jag lyckades inte bräna mina bilder som jag ville, jag får nog lämna in dator eller gå dit och be om hjälp, i korridoren finns det inte heller nån som hjälpa mig. Hoppas den nya kille som kommer är duktig på sånt så att i fortsättning han kan hjälpa mig! Hade varit kul om min trådlösa kunna funka med!? Oh därför man ska ha en kille! och en sak till så klart ;)

Varit i Mosserud idag, trots regn gick vi på en promenad och hittade massor med lingon åt Marcelo och kantareller till André och Linda. Sj ska man äta mellon och en macka, efter all fika idag har jag inte råd att äta nåt mer. Och det får bli promenader denna vecka även om det får blimkl 21.00!!! Kanske hinner tidigt med eftersom skolan öppnar ju bara nio.

Mamma skjutsar in mig imorn, skönt, då får jag med allt iaf. och kan dra o handla mat. Bara 500 kr i banken, men det borde jag klara mig på så lite som jag äter nu!

OS idag då! Var det nån som såg?? Silver för dam i cykel!! Ja sa det men nej mamma sa att så duktiga är vi inte, och kommentarerna sa mellan de 10 första kanske! Men nej det blev silver! Och Brasilien spelade en härlig match....5x0! Underbart att se!!!! Hoppas på Guld!!!!!!!!!

Nä dags för käk!

No comments: