Saturday, January 31, 2009

Brasil here I go!

Dåligt med updates jag vet! Men jag jag har varit riktigt upptagen de sista dagarna, och mer eller mindre trött. Men nu kommer det.

Är hemma i Kga, kom i onsdags kvällen. Först tränade jag måndag, tisdag och onsdag. Lektion i på onsdag morgon, lunch med Sandra sedan hem.

Väl hemma efter skolan loggar jag in på CSN och där står det!!!!!!!!!!! Jag får pengarna til resan! Jag skrek av lycka! Så klar ringde jag mår och grät lite. Där efter sprang till Jossan! hihihi

Biljetterna är köpta, idag för bara några timmar sedan! jag åker den 24 mars kl 15.05 och kommer tillbaka den 25 maj 15.00. Jag är otroligt lugn än. På ngt sätt så känns det som att visa bitar föll på platsen. Längtan och saknade är borta. Nu är de väntan. Visst längtar jag med det är inte samma känsla. Svårt att beskriva. Få människor vet vad jag känner just nu.

Mamma är glad att jag ska åka. Hon mår mkt bättre nu. Vi var tom ute hela dagen idag och hon som körde! Känns bra att åka när jag vet att hon mår bättre.

Angelica däremot tycker jag ska vara borta för länge, och skulle jag få för mig att stanna kommer hon och hämtar mig! Henrik frågade om jag hade nån gammal kärlek därborta?? Då skrattade jag! JAPP var svaret men han är gift dock. men man vet aldrig!

Jag är jätte trött men jag vet att jag kommer inte kunna sova om jag går och lägger mig, men jag måste, imorn kommer Marcelo! Då blir det bus hela dagen. Han är så stor, pratar på som bara den. Hoppas han har glömt att "Ia" skulle köpa en brandbil, fast farmor har ju köpte en kom jag på nu. Bra! Borde ha köpte nå men jag har inte råd längre, 1000 kr har jag kvar att leva för resten av månaden. Tur att jag ska gå på diet på måndag! hahaha



Nä nu ger jag mig! Kram på er som jag inte vet vilka ni er eftersom det är aldrig nån som lämnar kommentar!!!!!!!!!!!!!!!

XXX
Nic

1 comment:

Anonymous said...

Guud va roligt för dig!! Det blir nog en väldigt rolig och intressant resa =) Ha det så bra hemma så ses vi nästa vecka! kram