Wednesday, January 21, 2009

Sorry

Har visst inte uppdaterat här på ett tag..

Vad har hänt? Ju ganska mycket eller inte så mkt men det känns så iaf.
Idag kom blanketerna från CSN så nu har jag fyllt i de, hoppas att min intyg kommer imorn på posten från Thomas isåfall skickar jag papperna imorn på en gång, så enligt Sofia gick det på 3-4 dagar bara innn hon visste svaret från CSN. Så det kan betyda för mig då att nästa osndag jag kanske har pengarna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fattar ni va glad jag är!???? Jag planerar att åka den 24 mars och komma tillbaka den 25 maj....blir en lång resa!!! Men det känns hur bra som helst. Jag har alltid tanken att om CSN säger nej att jag få lägga ut pnegarna sj men jag får hitta en lösning till problemet då. Dont ask!
Jag måste bara åka nu, så är det!

Annars har det inte hänt så mkt, imorn blir det utgång och jag kanske åker hem till helgen få se hur jag gör, annars åker jag på torsdag nästa vecka. Har inte bestämt än.

Så mkt det måste fixas innan jag kan åka...
Pass
Försäkring
Säga upp bredband
Bank här och där
Ringa embassaden
Kommer inte på nåt mer

Jaja nervös som få! Men det går nog äver hoppas jag! Bara jag få ett JA! Be för mig alla!

Dags att sova tror ja!

XXX
Nic

No comments: