Thursday, January 15, 2009

Uppdateringar!

Oki jag vet att det var ett tag jag uppdaterat här men här kommer lite av vad som har hänt på sista tiden!

Jul var bra, lugnt och skönt. Fick det mesta jag önskade mig. Spel, strumpor, ljuslykta och strykjärn bland annat. Flavio och Marina kom efter jul och det var så mysigt träffa lilla Marina igen, och hon var så glad när hon såg mig kl tolv på natten!!

Juldagen med gänget var crazy som vanligt. Hade jättekul med André, Robin och de andra. Det slutade som jag trodde det skulle, kom hem halv fyra. Jag hade verkligen kul, saknade dock Angelica och Henrik men de träffade jag på nyår, där vi åt middag, vi fyra, Jag, Robin, Angelica och Henrik. Vi spelade poker till kl 4, gud va jag var trött men samtidigt ville jag inte att det skulle ta slut...hihi

Åkte även till Stockholm med brorsan och Marina där vi träffade Hoa och henner syster. Det var kul vara i Stockholm trots jag inte kunde shoppa!!!!!!!!!!!! Det var rea överallt helt crazy! Det får vi nästa år! Åka till Stockholm för att fynda.

Tillbaka till Karlstad och det kändes bra, komma tillbaka till verkligheten. Satt med arbetet och det gick fort, var klara redan i fredags när den skulle vara inne den här onsdags. Kände bra, men när jag kom till Marcus vissade det sig att jag hade gjort lite fel men han sa att det var okej.

Nu är jag ledig tills tisdags, jobbar dock på lördag men inge skola!

Har nu börjat planera för Brasilien, har ringt CSN och frågat vad som behövs och blankterna är beställda, nu måste jag bestämma vad jag vill skriva, mina frågor som ska besvaras. Det är det svåraste och jag trodde det skulle vara lätt men men Förhoppningsviss har jag en ide tills tisdag som min lärare kan godkänna och däreftter skicka en intyg till CSN som därefter kan de ge mig pengar!!!Och när jag har pengarna kan jag köpa biljeterna!!! Den dag kommer jag inte kunna sova!!

Mamma mår lite bättre och läkarna säger att allting ser bra ut. Så det känns bra.

Ja 2009 kommer vara ett bra år!!!!

Nu ska jag se 90210!!!

XXX
NIc

No comments: