Sunday, April 01, 2007

Helg Ledig!


JA!!! I fredags avslutade jag ekoturismens kurs! gud så skönt!!! JIPPII Denna helg har jag alltså varit ledig! Så skönt, det var verkligen länge sen jag kunde bara släppa alla tankar! Finns inget bättre kan jag säga!

I fredags var jag på jobb intervju vilket var helt konbstigt, hon började direkt prata om schemma och hur det jobbar osv, så jag vart helt förvirrad om jag hade fått jobb eller inte. Hon ska höra av sig på måndag, dvs imorn och då hoppas jag verkligen!!!!! Träffade Kicki och Carro på stan, det var kul, det var länge sen vi sågs och gick på stan. Har sagt att Kicki måste komma till Karlstad och hälsa på mig snart!

Igår var vi ute på landet, jag och mamma var barnvakt så att Linda kunde gå in till Kristinahamn och göra lite annat, annat var i kga efter festen. Det var en underbar dag, vi gick på promenad, då jag tog bild på bla.a. en hugorn! äckligt! Väl hemma så vi på tv jag var så trött att jag höll på att somna.

Och idag tvättade vi bilen och tog en promenad vid stranden. Det som jag blev väldigt förvånad över var att klubbhuset var borta?`! Hur kan man bara riva bort ett hus!??? Förstår inte!

Skulle åka tillbaka till Karlstad idag men jag känner inte för det, här är jag ledig! åker imorn tidigt. Lite extra tid hemma. Sen kommer jag tillbaka på onsdag, och på torsdag åker till kalmar!

Ja...det var detk, bilden tog jag igår...tycker det var väl ett bra bild?`Kommer ladda upp bilder på yahoo idag, om jag orkar....

No comments: