Thursday, April 19, 2007

Jag vet inte vart jag ska ta vägen längre..

Jobbigt när man inte vet längre vad man vill av livet. Jag vet inte om jag vill stanna här, åka hem TILL MAMMA! eller vad jag vill. Jag vill självklart plugga och så men jag vet inte om det jag pluggar är rätt, eller om det kommer vara rätt, jag får nog väta och se. Men än sak vet jag säkert, att jag är trött på personer som är falska...och så säger vara dina "vänner" men som bara skit i dig när andra är med...sjukt...sjukt...vad är det för vänner? Igentligen vad en en vän? vad är det för skillnad på en vän, en kompis och en klasskamrat??
Jag helgen är snart här och just nu är det inget fint väder, men jag hoppas att det blir bättre, så att man kan sitta ute och ta det lugnt...
Igår fick jag iaf 5p till så nu har jag 30 p! bara 10 kvar sedan är jag klar med turism AB. Gud vad skönt!!!! Jag Nicole, från Brasilien, invandrare, halv svensk, har klarat mig på universitet!! hade hoppats på flera vg men jag får nöja mig med mina G men jag har ett VG, det är inte dåligt inte.
Jag det var det det, snått irreterad på de som inte kan förstå varför man är som man är, och när man försöker förklara så försöker de komma ifrån ämnet....KRITESERA INTE DÅ!
Puss och kram

No comments: