Thursday, April 26, 2007

Åker hem idag!!

Kl är 10.51 och jag har inte packat än...men hem ska jag!!! Just nu vill jag bara komma bort härifrån, kom dit där folk förstår mig bättre och inte dömer....
Veckan har varit lång, Vi tjejer har suttit och plugga varenda dag nu och nu är vi snart klara tack och lov!!!! Det lönar sig att jobba på, nu är vi lediga!! gött!!! Vi har även jätte kul medans vi pluggar så det känns bra! Kommer verkligen sakna våran grupp nästa år. Madde flyttar Carro kommer läsa Fek B och Sandra, vet ej..vad ska hon hitta på??? Jag är kvar.. men men jag och Carro kommer läsa iaf Spanska ihop, vi har en deal, jag hjälper henne och hon hjälper dig! hehe Hoppas Sandra stannar oxå med oss!
Ja....idag är jag halv sur eller ledsen....Jag vet att folk kommer aldrig kunna förstå varför jag är som jag är, men jag tänker inte ändra på det bara för att det ska passa andra. Om ni inte kan förstå hur jag är, ber mig inte ändra på det. Det finns alltid en anledning till saker och ting. TÄNK EFTER!
På fredag ska jag träffa MY som jag verkligen har saknat, vore kul träffa Kicki med! Saknar er så jävla mycket just nu att ni anar inte, vi hade så bra som vi hade. Jag är glad att jag träffade er!!! Jag är glad att jag har er i mitt liv!!! Ni betyder mer än vad ni tror för mig. Jag vet att några ggr har ni trott att jag gillade mer min vänner hemifrån men det är inte sant, jag gillar er lika mycket!!!!!!!!!!! Älskar er! Tack tjejer!!! Och tror inte att jag har glömt er andra som Le och Carro, vilket jag träffade igår! Saknar er med!!!!
Well jag borde börja fixa lite så att jag kan äta ngt innan jag åker, eller så äter jag i skolan...
förresten har nog fått sommar jobb, på värsta stället men det får duga...transcom..usch!!!!men men livet....
Nej nu måste jag sätta fart, annars kommer jag glöma hälften!
Kram på er!

No comments: