Friday, April 27, 2007

Underbar dag!

Kom hem igår kväll...skönt...Idag vaknade vid åtta och fick sms från Linda som frågade om jag ville med till öppna förskolan, och det ville jag så klart. Efter att ha varit där så gick vi till strand Café för att käka lunch...humm gott gott...vi hade verkligen en mysig förmiddag och eftermiddag. Jag tog Marcelo hem och Linda gick på stan en stund. När Han vaknade lekte vi på parken sedan inne....det var mysigt att ta hand om honom själv. Sedan kom farmor och tog över så klart men det gör inget.
Vi åkte till slut på stan, men kom dit ganska sent, så vi hann inte så mycket....det var mest stressig, hann inte äns fika idag, det får jag och mor göra imorn.
Nu på kvällen var jag hos My och Kicki var oxå där, vi snackade på eller Kicki pratade på om sina kärleks historier..hehe Det roligaste var när lilla Kicki attackerade mig för att jag hade hennes mobil och tittade på hennes sms, hon lyckades radera alla sina sms väldigt fort om man säger så :) hahahah men men..jag vet allt vad det fanns där! ;) Jag är inte dum inte!
Oh träffade även Nihal och Yousra på stan...Som vanligt diskuterade vi om att jag aldrig hör av mig! men hör av dig oxå Kar....behöver inte avsluta denna ord...du fattar sj!!!! Men men få se om jag hinner hälsa på henne imorn, ska försöka!!!!!!
oh träffade Angelica men, men sin mamma nisse och kristina med. Hon kommer öppna sin affär nästa månad!!! Verkligen glad för hennes skull...20 år och har redan sin egen affär, det är inte dåligt inte!!!!
Nu tror jag att jag inte träffade fler!
Ja, lång dag men jätte mysig. Skönt träffa människor som man tycker om. Saknar verkligen inte Karlstad just nu, ju saknar min grupp!!! Nästa vecka är det party!!!
Ska nog gå lägga mig snart...ska upp tidigt imorn som vanligt, mor och jag ska på loppis fynda lite. Sedan lite på stan kanske...få se vad vi hittar på. Karlbergsloppis oxå imorn..den kan man inte missa, inte för att det finns mycket, men kul ändå.
Jag det var det för idag..puss och kram på er alla!

1 comment:

Anonymous said...

hehe gumman vadå lilla;) förresten såvet du INTE va som fanns i min mobil :D
jag hade också verkligen jätte trevligt och hoppas att vi kan göra om de :)