Saturday, April 28, 2007

Lång dag....som vanligt

Ja sex vaknade man av att det är en getting stor som ett hus i mitt rum!! Jävla irreterande, de har verkligen inge hjärna! men men
Vaknade vid åtta, eller rättare sagt gick upp vid åtta eftersom jag och mor skulle på loppis, vi var på det och på stan, där det var det bil utställning, Herbi bilen fanns med! hehe kopia om inget annat! Riktig fina bilar, både nya och gamla.
Väl på stan kollade jag på skor men hittade inget som jag hade råd med, men hittade en kjortkläning, som jag insåg att det var lite för kort men men och så fick jag en bluss från mamma.
Kallt som satan var det...höll på att dö! Väll hemma var det Karlbergsloppis, men det var lagon tråkigt...sedan kallas hos Svea. Och till sist blev det badhuset! hehe blev jätte sugen på att hälsa på de när jag läste en artikel och Moa och Fredrik i tidningen, var där och kollade på de, det var sista dagen för de som det fanns Godis! hehhe Fick skjuts av Fredrik som håller på att ta körkort! Livs farligt åka med han!
Ja imorn ska vi lyssna på Linda som ska sjunga och sedan hem till de för att grilla!!!! gott gott!!! och snart är det dags att åka tillbaka..men jag har inte hunnit göra allt jag skulle göra! men skit samma, imorn ska jag ha sovmorgon iaf!!!!!!!
Helger här är det alltid mycket att göra, eller mycket händer och det är kul men jag kommer till Karlstad tröttare än vad jag var när jag lämnade.
Snart dags att sova...trött...
ps: Kicki! nej jag vet inte vad det fanns i din mobil men jag kan gissa, fast jag tror säkert att det inte var så farligt! hehe
Har inte haft några bilder men imorn lovar jag att jag sätter upp nåt kul..kanske!

No comments: