Sunday, January 27, 2008

En dröm?


Jag drömde om nåt så underligt idag, jag har ju gått och funderat på det, sant men sen drömmer jag om det och det kändes så riktigt, jag hade svårt att avgöra om jag drömde eller om det hände på riktigt, allt kändes så verkligt.
Om det skulle hända på riktigt vet inte vart jag skulle ta vägen, hade varit för ett år sen då hade varit lungt men nu, nu är det försent. Jag undrar om allt det jag har tänkt och nu drömt om, om det är en önskning, ngt jag verkligen drömmer om och det är därför jag drömmer om det??
Ivilket fall till veckan ska jag ta o kollade hur det ligger till, kan inte gå runt o tro att det är så, det funkar inte. Rädd...tänk om...hjälp!

I vilket fall så är det underbart ute. Marcelo har varit här och vi har bussat runt. Min älskling blir så stor för varje gång vi ses. Allt är nej just nu...hehe underbar tid.

Till veckan blir det att plugga och simma hoppas jag, funderar på att ta långa promenader oxå..tråkigt göra det ensam bara men men....

Ja så var det med det....
Puss o kram vi ses på stan...eller kanske i skolan! haha

No comments: