Sunday, January 06, 2008

Jul helgen är over!

Imorn åker jag tillbaka till Karlstad...Det har varit en lång helg. Känns bra åka tillbaka men ändå inte...idag kände jag att det var skönt vara hemm, kan det vara för att julen tog slut, allt är som vanligt igen här hemma, skönt. Ja men annars har det varit så stressigt och tungt vara hemma, jag vet inte hur jag ska förklara har haft bättre jullov.
Igår var jag o Robin hos Gustav som fylde år o det var trevligt, god mat, god vin o trevliga människor.
Idag sov till halv elva o sen var det bara börja städa här hemma som sagt. O Pack, hjälp har två väskor o lite till...jobbigt..
Idag fick jag ett panik utbrott kunde inte andas och var nära på att spy..panik verkligen slängde mig på golvet och bara grät...Jag klarar inte av det här o den här situation. Varför måste det vara så??? Eu perdi meu melhor amigo para uma mulher que jamais fara o que eu fiz por vc! Livet är grym....

No comments: