Saturday, January 12, 2008

Jag tillbaka till Karlstad, och det enda jag har gjort hela veckan är pluggat organisation och etik! Tentan på fredag sket jag i, så nu är det på torsdag som gäller. Hoppas verkligen jag klarar det, annars funderar jag seriös på att hoppa av ekonomi o ta en paus från allt, varför inte ta ett lån och åka till Brasilien??!!! Skulle vara helt undebart och nog det bästa för mig just nu.

Det regnar i Karlstad..mysigt höra regnet falla, hur det låter mot taket...önskar jag hade nån som jag kunde ligga varmt och skönt i sängen med och mysa, höra regnet falla och se på en film.
Ja det är såna stunder jag saknar honom. Stunder jag vet det hade varit mysigt att ha han här.
Ju mer jag tänker desto mer skulkänslot får jag över allt som har hänt. Varför har jag varit så dumt mot en persom som älskade mig så mkt. Jag önskar ibland att det kunde bli vi två igen, men jag vet att det finns anledningar som gör att det kan inte bli vi två igen. Skulle man kunna glömma de? Oavseet om jag man kan det eller inte så är det nog försent. Jag har nog varit dumt jag med det som du gör nu är oxå dumt. Arg....

Kärlek? vad är det?? Kärlek finns, men den är inge bra, man blir kär och sen blir man bara sårad, varför göra så mot sig sj? För några år av lycka? Lycka kan man få på så många andra sätt...ett par skor, några väskor varför inte lite smycke, dyra smycke....Vi människor inbillar oss att vi behöver kärlek tror jag. Det måste vara så.

Borde återgå till plugget....

No comments: