Saturday, January 26, 2008

hej o hå


Hemma i Kga och det känns gött, lite rastlös men skönt att bara ta det lugnt.

Veckan har varit bra om man ska sammanfatta det hela, hade visst några utbrott men till slut allt fixade sig. Mor har nog rätt jag förstora upp saker och o ting. Tyvärr.


Händer annat? Jag vet inte. Vill jag att det ska hända? Skulle kunna hoppas på det men vill jag verkligen satsa på nåt nu? Jag vet inte, jag önskar man kunde satsa till hälften, att man kunde "prova på" och känner man att det inte funkar kan man bara säga nej, men det är väl inte så enkelt, har man en gång sagt ja blir det svårt att säga nej....Kan oxå vara så att jag är rädd för det hela...jag kanske vågar inte satsa, jag tror nog inte på mig sj, kan det vara så enkelt??

Ja vet inte och jag vet inte vad jag vill....Jag vill hitta nån ja men vill jag hitta den rätta? Jag tror inte, fast iof sånt händer väl bara eller??

Snart är det alla hjärtans dag, kommer väl sitta hemma medans alla andra har mysigt med sina kära. Känns konstigt alltihop!


Kanske dags att sova....

No comments: