Tuesday, January 01, 2008

hej o hå 2008

Ja då har det nya året börjat! Gott Nytt år på er alla!
Julen har varit sy så där, lagon stressigt mer än vanligt men ändå är det skönt vara med familjen. Många paket blev det inte i år...det var barnens jul...ja inte är jag nån barn längre.,..synd...Men men så är det att bli vuxen...tråkigt!!!!!!!!
Juldagen var jag med gänget,trots att jag blev sjuk men vi var hos Gustav och hade jätte kul. Var ute men tyvärr följde inte Andre med eftersom han hade missat köpa biljett! Det var en spännande kväll kan jag säga. mer säger jag inte....(R)
Ja under mellnadagarna mådde jag skit, kunde inte äta knappt och var mest ledsen över allt men som blev det bättre.
I lördasg hade jag myss med Angelica, som nu är på väg till Thailand! Skit unge lämnade mig här...vem ska jag vända mig till nu? Inge som orkar lyssna på mig som hon gör. Saknar redan henne jätte mkt!
Igår på nyårsafton vad jag Andre o Robin tillsammans, vi laggade mat och var på Wickan...vi var där redan innan elva...så vi missade all fyrvekerier vilket var synd om de nu förbjuder allt, hoppas verkligen det inte går igenom, tänk fyra ny år utan det? Va tråkigt det skulle vara. usch! NEJ FÖR DET! Ja men vi hade jätte kul. Väll hemma mådde jag skir dåligt, allt snurrade och hjärtat gjorde ont...det känns nu på riktigt hur det är att vara singel...Varför ska det kännas så nu...varför!
Igentligen är det inte mycket som känns bra...hade panik häromnatten...jag vet inte riktig vad jag håller på med, känns som inget jag gör är rätt och känns inte som jag har gjort nåt med mitt liv. HJÄLP! Jag känner att jag klarar inte mer med det här pluggande och livet hemma ifrån, ifrån de jag älskar. Jag klarar inte av att misslyckas hela tiden...klarar inte av pressen som jag har på mig....Jag vill inte mer! Vad ska jag göra!? Känns som att det spelar inge roll hur jag gör att kommer gå åt helvehet vilken fall.
Mitt liv känns som en fasad..allt alla ser är inte det verkliga jag...Jag vet inte eller är det tvärtom?
Fan jag vill inte mer....

No comments: