Tuesday, August 04, 2009

Blogg på schemma

Ja....Det står faktiskt det på mitt schemma att göra här på jobbet.....fixa frukost...äta frukost...blogga lite, så jag får väl göra det då!!!!

Idag var det hur tråkigt som helst på jobbet, fick komma tidigt, tidigare än vad jag trodde...sedan fick jag vänta hur länge som helst för nästa gästerna, eftersom jag hade lite rum att göra stannade jag men dum som jag var, gjorde jag inte alla på en gång. jaja nu har jag lite göra iaf.

Kom hem helt slut...otroligt en dag på jobbet och man är redan slut....ja som jag läst i nån tidining, vi svenskar är verkligen lata! hahaha

Inte långt kvar tills vi åker nu till Italien! 1 månad! Jippi!! Bra, den här vecka på jobbet kommer betala resan så det känns bra!

På fredag är det begravning..andra för den här sommar...nästa vecka har vi en till...tredje den här sommar. Ja för nån som har aldrig har varit på begravning hoppas att det blir den sista på länge.

Det verkar som att det kommer bli sol idag, sj klart! Alltid sol när jag jobbar. Efter jobbet ska jag förbi Knopp kolla läget sedan hem äta lunch, efter det vet jag inte vad som blir det återstå att se!

Nu måste jag nog kolla lägget vid frukosten!

Kramar på er!

No comments: