Friday, August 14, 2009

-The end-

Idag var jag på tredje begravningen den här sommar, idag var det Ricardo Moretti som jag tog farväl av. Och jag trodde inte att det skulle känna så tung efteråt med det gör det. Han var en trevlig person som vi hade mycket kontakt med i början av vårt liv här i Sverige. Och var på hans begravning var oöhört tråkigt...Jag tänkte mycket på min pappa, på att han kanske kunde ha varit där tillsammans med de andra från Brasilien eller att det här kunde ha varit hands begravning som jag aldrig gick på. Det är många känslor som väktes inom mig...Huvudet spricker....

Sommaren är slut, tack och lov...nu är jag i Karlsktad igen. Nu ska det pluggas. Det har varit mycket nu men jag hinner inte ta semester än..först ska tentor göras.

Nu orkar jag inte ta farväl av nån mer längre, nu får det vara nog.!!!!!! Till er som har lämnat oss så finns era minne kvar och ni finns i mitt hjärta.

Alla ord jag hade försvann nu är jag bara trött och vill sova!

Natti natii

No comments: