Monday, August 10, 2009

REGN IGEN!

Ja en vecka sol hade vi och nu har vi regn igen! Nu när jag gör min sista dag på jobbet! jaja hoppas det blir sol imorn och onsdag när jag Hoa och marina ska till Karlstad.

Ja frukost 06.15 idag! Fy va jobbigt...kl ringde 06.35 kom till jobbet straz efter 06.05....och då var gästerna som skulle äta så tidigt redan på väg ner! Men kl är inte 06.15!! Kan folk inte hålla tiden! hahaha Tur att imorn är det inte jag heller längre som ska fixa frukosten.

Ja kl är 08.00 och det är bara två gäster kvar. ena har precis kommit när, hans kompis borde vara på G. Jag har reda städat rummet som skulle städas....sedan är det bara checka in några gäster på eftermiddag, eftersom det är gäster som jag vet jobbar här i stan så kommer det bli tidigt. Jobbigt samtidigt för det kan bli allt mellan 15-18! Borde få löne ökning! usch! hahaha

Ja helgen var så där, trots att det var så fint väder gjorde jag inget! Tråkigt ja jag vet men har inte varit hundra frisk....nu när det regnar ångrar man sig men men

Snart blir det Italien! Jippi, kanske hinner boka in hotel idag...! Få se vad det blir

See ya!

No comments: