Sunday, August 09, 2009

Soligt dag!


Först vill jag Gratta Angelica som fyllde år, idag/igår beror på hur man ser det..lördag iaf. Var hemma hos hemma på middag med familjen och jag. Fick träffa hennes svärmor och svägerska med, trevliga. Det var god mat och god efterätt med.


Sedan tack gumman för att du finns i mit liv! Vad hade jag gjort utan dig! Och blir det så att jag åker verkligen till Brasilien och stannat ett tag så ska du vet att inget kommer förändras mellan oss! BFF!! Blev så glad att du skrev om mig på din Knopp blogg.

kolla in -> http://knoppflorist.webblogg.se/?tmp=09004307 Du är värd guld!


Ja natten var tuff och flera kommer men så Angelica säger att det är oki att ha såna dagar. Idag skrev en vän till mamma till mig detta:


Those we love don't go away - They walk beside us every day - Unseen, unheard, but always near - Still loved, still missed and very dear....


Det är så sant så och det kommer jag försöka ha mig hela tiden.


No comments: