Wednesday, August 26, 2009

what's up!?

Well well....Skolan har börjat igen och det är nollor och faddrar överallt! Kul för de! Lite avvis är jag!!!! Men får se positiv...håller mig nykter och att jag inte är med innebär att slutet är nära!

Att veta att snart man är klar med skolan skrämmer mig lite grann, att inte veta vad som kommer hända!
Jag har haft ont i ryggen väldigt länge nu...och ja jag vet att det är bra att träna men!!!!!!! Känns inte kul träna när det gör ont hela tiden...typ 20 timmar om dan. Så jag har hittat lösningen, eller ngt som jag hoppas blir lösningen! Spikmatta! Jajajmän här ska det göras ont!!! Första gången jag låg, så hade jag en laka imellan och det var oki, men idag körde jag utan! Fy det gjorde om men man måste hitta ett sätt att slappna av så går det bra. Det gäller att inte röra på sig oxå, gör man det glr det ännu ondare!


Så här ser det ut! Ont med man mår bra efter!
Snart åker vi till Italien och det ser jag verkligen fram emot!!!! Men först ska jag en sväng till kga klippa mig och bli snygg!
Nä dags att läsa lite....
Puss och kram till er alla där ute!

1 comment:

Annarki said...

de verkar intressanta, de där spikmattorna...

hoppas du mår bra annars. :)