Saturday, February 09, 2008

??


Hej å hå! vad gör jag,...? Jag fattar inte sj längre vad som händer. Det bara händer fast det inte skulle hända.

Känns bra men känns inte rätt, det är inte rätt men varför var jag på väg att ge mig? eller var jag det? Det var nog bara ett svag ögonblick som passerad förbi. Är jag ärlig? Hoppas jag inte har varit dum nu....

Om bara några få timmar kommer min favvo! Längtar tills hon kommer så hon kan ge mig några kloka råd. Och sen blir det party! Och imorn blir det Ikea och sedan hem till mamma träffa Brosan, Hoa o Marina! Sakna henne mer än ngt annat.


Känslor kommer fram o går, de finns där det är bara vi männsikor som lyckas förtränga de, men de finns och det är mänskliga. Och när man misnt annar så kommer det, jag kan inte förlklara mer det är min förklaring rätt eller fel? Jag tror på min ide men alla har ju rätt att tro annat. En sak vet jag man kan inte gömma sina känslor för evig.


That is it!

No comments: