Sunday, February 17, 2008

Se upp för dårarna....


Skönt vara hemma och vila upp sig efter en stressigt vecka, och vecka som kommer, kommer inte bli bättre. På onsdag lämnar vi in arbetet iaf då blir det till att fira på kvällen hehe! nä men kanske gör nåt kul och bara slippa tänka på skolan för en dag.


Jag saknar honom så mycket, det har gått så länge att jag är rädd att jag har glömt honom, ibland kommer jag på mig själv att jag inte har tänkte på honom på länge. Känner mig dum för att jag tänker så och för att jag inte tänker på honom....fattar inte själv hur jag tänker, komplicerat antagligen. Jag tänker många ggr tänk om du hade varit här vid min sida? Hade du varit stolt över mig? Hade su sagt "Min lilla flicka har blivit så stor"? Jag undrar hur det hade varit? Hade jag varit samma person, vad skulle det vara annorlunda? Jag undrar så mtk och det är så många om och så många tankar som finns här och det gör ont, och det finns inge som kan förstå. Jag önskar jag kunde vrida tillbaka tiden och säga till dig att jag älskar dig få krama dig. Jag ångrar jag inte var där, förlåt!!!!! Det gör ont och jag vill bara gråta...


Livet har sina vändningar...livet är aldrig som man tänker sig, det går inte att förutse vad som kommer hända, när du minst annar allt kan vara borta. Gör det du känner för nu, vänta inte tills imorn, för då kan det vara försent. Och framför allt ta inte saker för givet!

No comments: