Monday, February 25, 2008

Fuck!


Livet är inte som man tror, det blir aldrig som man tror det ska bli eller som man vill att det ska bli.


Mitt liv just nu suger...hade gärna åkte hem och gömt mig där för alltid. Jag tappar modet, jag tappar lusten för det här, och jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Jag vaknar och gråter över mitt liv, hur patetiskt den är och hur dum jag är. Jag vill inte mer, jag orkar inte mer. Jag är trött på människor omkring mig jag är trött på att det händer samma sak hela tiden jag är trött på livet, leva? Jag vill inte vara den jag är, och jag vill inte vara där jag är.


Har jag missat chansen i mit liv? Har jag gjort det...har jag varit så dumt...kommer jag nånsin vet det? Fan vad jag inte orkar med det här längre.


Jag är jag på väg ner igen? Hur tar jag mig upp? Ska jag vänta till jag har hamnat där elle ska jag ta tag i det här nu? Vad är bäst? Vågar jag vänta?


Vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte

No comments: