Tuesday, February 26, 2008

saknad


Tre timmars sömn inatt, allt jag fick, inte rätvisst inte, men lugnt hade bra anledningar. Satt och pratade om livet till kl 02.30, ju lite sent men sant. Kände att jag släppet taget där ett tag, hade inte kontrollen över situationen men det kändes bra. Jag vet inte än hur mkt det hjälpte mig, kanske hjälpte mig inse att jag behöver hjälp med att behandla det som gör att det känns tungt, hjälpte mig inse att man måste prata, fast det gäller att man pratar med rätt person också.


Dagen har varit ok, mycket i mitt huvudet, många frågor som vanligt, men även en del svar. Jag känner mig trött, känner att jag har inte riktigt fått orken tillbaka, jag var på väg ner och det känns att den här gången kommer det ta längre tid att komma upp. Bara känns så.


Sommar är snart här, innebär att man måste söka sommar jobb, hata verkligen det här. varför kan man inte bara vara ledig! Eller få pengar under sommaren också?! Jag kommer ju behöva sitta o plugga då med så....oh panik


Sakna Marina, sakna Marcelo mina änglar, de är anledning jag har att leva för, när jag tänker på ler jag. Men blir lite ledsen för att jag saknar de jätte mkt. Hoppas Marcelo kan komma upp snart till mig.


Vanessa min bästa vän i Brasilien hörde av sig till mig på nätet, jag blev så glad, men saknaden är stort, oh vad jag längtar tills den dagen jag får träffa de igen. Jag kan känna de vid min sida, kan höra deras röster och deras skratt...saknar saknar saknar


Kl är 21.44 jag kämpar emot mig sj, skulle nog kunna somna här, men går jag och lägger mig kommer jag bli jätte pig bara för det. Men idag får det nog bli en tidigt läggning, inget att göra ändå och inge att prata med heller.
*nic trött*

No comments: