Tuesday, February 05, 2008

Ja finns, finns du?

Jag finns där för alla, jag bryr mig om alla, jag lyssnar, jag dömer inte,jag skrattar inte, jag lyssnar jag dömer ingen...men varför för att jag bryr mig, jag bryr mig så mycket att jag känner när ngt är fel, jag blir ledsen när ni är det, det gör ont när ni har ont...Varför? för att jag BRYR MIG!
Men samma sak gället inte tvärtom...vissa bryr sig inte, vissa skrattar och vissar dömer mig, men vem bryr sig!? Ju jag som vanligt. Jag gör mitt bästa men det kommer aldrig vara nog...aldrig...Vad ska jag göra då? Fortsätta bry mig eller ska jag sluta och blir en sån som skiter i människor? Nä tror inte det... en annan lösningen får jag allt hitta på.

2 comments:

Anonymous said...

det finns fler som bryr sig

nika said...

kanske kanske, ibland undrar jag....