Monday, February 11, 2008

helg..tankar..torsdag...

Helgen....
Ju det var ju toppen! Lördag var det toppen! Ja fast mellan kl 00.00-01.00 var jag på väg att gryna, jag tappade Angelica på nöjes! Det var inte kul alls! Hon försvann bara...men vi hittade varandra!
Söndag blev det IKEA, gud jag dog nästan, var trött och det tog timmar!!!! Men men, på väg hem så pratade jag och Angelica, kändes hopplöst, jag vet inte vad jag ska tänka och tro...Hur kan man glömma tre år ihop??? Har du glömt mig? Vad händer? Varför gör du så? Jag fattar inte men det kanske är lika bra så eller? Hade varit skönt veta hur du tänker. Alla säger olika saker men jag måste följa mitt hjärta och min hjärna! Glömma...gå vidare....titta framåt...
Jag har oxå kommit på att jag har haft fel om kärlek, man måste utsätta sig för det, så är det bara, kärlek gör ont ja men det kan oxå vara underbart, kan vara det mysigaste i världen, gäller att hitta rätt. Så ja, jag tror på kärlek igen.
Solen skiner ute här i Karlskoga och det känns bra, sommar kanske är på G?! Skulle vara underbar om det vore så! Längtar till våren!
Torsdag är det alla hjärtans dag! Jippi!! hehhee nä tror inte det! undrar vad jag ska hitta på de! Nåt måste jag göra, köpte en flaska vin i fredags kanske kan ta det med lite ost o kex? och film? Humm få se....
Puss och kram vi ses på stan!

No comments: