Saturday, November 18, 2006

Hej alla glada! Idag är det lördag, imorn är det söndag och igår var det fredag.
Idag var jag några timmar med Nihal, och hälsade på, tog lite hand om Alara, och hon var så go!
Sen nu på kvällen var jag på Red Brick, Nisses kalas. Det var trevligt och ganska god mat, åt fish and chips men borde nog ha tagit fläskfilé med champinioner sås! Men men det är väl bra prova på något nytt.
Ja det är fortfarande skit väder, hoppas på lite snö snart, då blir det iaf fin ut.
Nu på kvällen händer inte mycket, känner mig trött så jag kanske går och lägger mig snart, gör lite korsord, har börjat med det, och det är lite kul. Hoppas bli lika duktigt som mamma en dag!
Denna bild tog jag när jag höll på att fixa mig tidigare idag, bilden var kanske inte så bra men jag tycker jag blev rät gullig ändå.
Måste lära mig ta bild, det blir alltid så suddigt...synd...
Jag mycket mer om idag finns inte att säga...

No comments: