Tuesday, November 21, 2006




Jaha idag är det tisdag. Skrev inte något i söndags och inget igår heller, med det var för att det fanns nog inte så mycket att säga.

Idag är det underbart väder ute, om man vill stanna hemma och titta på tv, der regnar konstant, men eftesom jag måste gå ut sedan, så tycker jag inte att det är speciellt bra väder, det skulle kunna vara bra väder om man orkade plugga, men idag orkade jag inte plugga, vilket händer ofta, tråkigt nog. Jag måste plugga det är så mycket som händer just nu, så mycket att göra, jag hatar när det blir så, jag blir bara stressad!!!! men men hoppas iaf klara min omtenta och matte.
Det kommer bli så skönt när jag inte har matte efter jul!! LEDIG!! Då kommer jag kunna åka till linköping ibland och kravalla! och som sagt snart är det SOF!

Igår kom jag tillbaka till Karlstad, hade en gästföreläsning med Rolf Elander, han har gått från Linköping till Santiago de conspotela. Har var lite tråkigt att lyssna på men men...lite intresant ändå.

Idag är 21 november, för två år sen blev jag ihop men Johan, det känns som det var igår jag sov över hos honom. Tiden går fort. och idag fick jag en jätte fin kort från min älskling, och jag som inte hann skicka nåt, men har inte äns råd...det får bli nästa gång....lovar!

Oh ihelgen började jag göra korsord, och det är rätt roligt, man lär sig en del! Så det blir dagens bild! Igentligen finns det flera bilder jag skulle vila ha med, men det får jag spara!

Ihelgen så åt jag oxå ischoklad!! humm det var riktigt gott!! Och så bakade jag med, en jätte god kaka!!!
Jag det var nog för idag, Nu är det dags att titta lite på tv.
Puss och kram vi ses på stan!

No comments: