Thursday, November 16, 2006


Ja ny dag. jag skulle gå men när jag vaknade så regnade det, underbart tänkte jag! ja så min fina plan förstördes och hela min dag med. Gick upp vid tio, tvättade och sedan gjorde jag inte mycker mer nyttigt!
På eftermiddag gick jag mellan datorn tv och sängen....hur tråkigt som helst, men sen på kvällen var det dags för matte, vi hade kul idag på matte lektionen, jag med min Sara och Janina med sin mandarin! Jag hade iaf kvar till rasten! hehe
Väl hemma nästan halv! fixade jag lie käk, det blev köttbullar med kroketer och inlagt kurka, lingo sylt hade jag inte, men det beror på att jag inte tycker om det! medans maten var inne, duschade jag. När jag skulle se ifal det var färdigt, brände jag mig, så det är dagens bilden! Det gör skit ont!
Imorn åker jag hem till mamma! Gött det och på lördag blir det kallas för Nisse. Ska även hälsa på Nihal, söndag bli väl det att ta det lugnt och sedan är redan en ny väcka.
Pratade med mamma idag, och Marinna hade blivit lite sjuk, men det var inte allvarligt. Stackars, men jag tror att den som lider mest är Pappan...
Ja nu sitter jag här, vill igentligen sova men jag vet att det spelar inte roll hur tidigt jag går och lägger jag kan inte gå upp tidigt, och sen kan jag inte sova för den delen heller, ligger alltid minst en timme och glor, irreterande!
Mer idag har inte hänt....måste nog packa!

No comments: