Tuesday, November 14, 2006


Idag är det en bra dag!! Börjar med helgen som var!
Johan kom på fredag, och då lagade jag lite mat till honom och sedan hade vi det mysigt resten av kvällen.
På lördag var vi på stan och köpte julklappar och mat, vi käka på MC, hehe jag köpte två big taste o två DVD och fick betala bara 96 kr! Det blev jätte billigt. På kvällen lagade vi god middag drack vin och såg på en fim med Al Pacino, "People i know" den var inte bra alltså! men men. Det var en mysig kväll. Marcus i korridoren hade fest, det var nog rolig där med.
Söndag vaknade jag bara vid tio. och då log Johan där och bara tittade på mig, mysigt. Vi var en sväng ut och sen käka vi en jätte god lunch, svarat bönor!! På kvällen åkte jag till kga o var där till imorse, (tisdag)
På måndag var jag med Linda, Marcelo och Marie på babysim, det var jätte kul få se lilla marcelo bada, han tycket att det var kul! ja snart kan jag lära honom dyka!
Kl 7.00 imorse ringer det på telefonen, först trodde jag att det var mor som skulle kolla ifall jag hade vaknat men det var Flavio. Det hade fått en liten flicka, hon vägde 2.400 men mår bra. Hon ska heta Marinna, jag vart så glad att jag grät i telefonen. Flavio skickade bilder, o hon är like honom! SÅ den 14 11 06 blev det! kl 06.50.!! Grattis!!!
Ja och för att göra min dag ännu bättre så fick jag G på min matte prov, vilket jag inte trodde!!!
nu är jag jätte trött, imorn har jag sov morgon men sätter på kl ändå så jag att kommer upp i vettigt tid!
Idag blir det så klart en bild på den nya medlem i våran familj! Välkommen till världen sötnos!
Här med avslutar jag denna underbar dag!!! Puss och kram vi ses på stan!

No comments: