Wednesday, November 15, 2006

Ja ny dag...Hade klockan på 09.00 men så blev det inte, stanna i sängen lite längre..:) men men vaknade men en gott humör iaf. Duschade käkade frukost och sedan pluggade jag lite, kanske inte rätt sak men jag gjorde det iaf. Sen var det dags för lunch, det blev svarta bönor som jag hade fryst in. Det var gott som vanligt. Ja efter det var det en föreläsning. Thomas är rätt så rolig han.
Här hemma hände det inte så mycket, på kvällen när jag var hungrig, gick jg till köket och blev bara arg, ibland kan man tror att vissa är grisar här. Fan varför kan man inte diska är torka efter sig??!!! Så jäkla irreterande! men men. Efter maten käka jag lite glass med Jenny, det var jätte gott. Tack!
Dan slutar inte lika trevlig som den började men det är nog för att det var bara för tråkigt ibland.
Imorn är jag ledig, eller förresten, har matte, och måste tvätta och börja plugga!! Har tänkt gå upp vid nio och gå ut o gå! Nu jäkla ska det ske!
Imorn är det torsdag, skulle vilja gärna gå ut, men har igen som jag kan festa med...och så har jag matte. Längar till efter Jul för då har jag klarat matte, då kan jag åka till Linköping och gå på kravaller där. Ska skaffa mig massor med märke!! Snart är det SOF med, gud va kul.
Ja tror inte att det finns så mycket mer att säga om idag....Sugen på att skriva ett mer men vet inte om orkar...Och det blir inge bild, blanda alla kunde jag inte hitta nåt som passade för dagens inlägg!

No comments: