Friday, November 17, 2006

Ja, äntligen hemma! Nej var här senaste i tisdag! Men va hemma under helgen än skönt!
Jag hade hoppats på att få god mat, och det fick jag! Min kanske favorit rät, kyckling med champinion sås! Det var hur gott som helst! Min mor är bara bäst!
Idag var jag riktigt klant, glömde min väska i bussen! Men mamma ringde så de hittade den!
Efter lunchen gick vi på stan, vi kom sent så vi hann inte allt vi skulle göra, kan ni tänka er, vi hann inte gå överallt i denna lilla stan! Vi tittade bland annat på tyg som jag kan göra tavlor av. Vi köpte present till Marina och skor till mamma. Fina var de, hoppas de är bra med. Jag hittade den perfekta dop present till Marcelo och strumpor till julklappar, men de har jag inte köpt än, de gör jag när jag har fått pengar.
Vi fick inbjuda till Tures fest i februari, men det ska vara betalt redan den 18/12 300 kr, fan vem har råd med nu undrar jag! sjukt! men men...jag ska dit, så jag får väl spara som vanligt, trodde jag skulle ha pengar över men det blir aldrig så!
Ja hela dan vandrade vi, så när vi kom hem var vi jätte trötta.
Vi tittade på tv och spela Alphapet, stavas de så?? konstigt ord! Jag vann med sex poäng..hehe duktig tjej!!!
Imorn är det lördag, ska hälsa på Nihal och sedan blir det kalas. Hoppas det blir kul. Det kostar med.! FAn va allt ska kosta!!!!!!!!!! Vi studenter har inte råd med sånt, jag kanske jag ska oxå börja leva på köttbullar och snabb makaroner, då kanske oxå har råd att leva så!
Min hand gör ont, skrapade sönder den nu. skit oxå....det kommer bli ett jätte märke!
Vädret ju just nu är dimmigt, mysigt om man ska sova, men jag hoppas att det inte regnar imorn.
Oh vi köpte min biljet till kalmar med. åker den 29, från KGA så på tisdag kväll ska jag åka till Karlskoga för att sedan åka till Kalmar, sjukt, precis som att mamma förlorade två hundra kronor bara för att hon väntade två dagar för att köpa biljeten, man blir bara sur! men men
Ja tror inte att det finns så mycket mer att säga. Dags att sova kanske.
*Idag blir inge bild, kanske lägger in imorn.

No comments: