Monday, May 19, 2008

3 veckor kvar


Det är bara tre veckor kvar, knappt det, sedan är det sommar, så skönt det kommer bli. Vara hemma plugga lite ta vara på tiden med Mamma, Marcelo o resten av familje. Men först tre veckor kvar av plugg!


Helgen var okej, tentan på lördagen gick siså där, sedan på städade jag mitt rum så nu behöver jag inte städa mer. På kvällen tog jag det lugnt, tittade på tv och så. Söndag var en riktigt slö dag, gjort inte mer än tittade på tv, på eftermiddag var jag i skolan och avslutade min kväll med film, vin och popcorn. muns...heheheh, och nej jag var inte ensam för er som undrar.

Idag hade vi seminariun och jag kan inte påstå att det gick bra, vart lite besviken på de p vi fick men men, och sedan hade vi gjort ett ganska stort fel som jag inte fattar hur vi missade det. men men hoppas på bättre en sju.


Vi startade med plugget men det gick så där, imorn blir det att dra till skolan igen och plugga lite mer. Här ska tento klaras! Vi har planerat en grillfest den 4 juni! med god mat och champis blir det med! Jajamän, måste fira att terminen men ekonomi är slut! Och jag har lovat Carro att när jag har klarat alla ekonomi tentor bjuder jag på riktig champis! min favvo Möet! Fan va jag kommer gråta den dag, känns lite som student!


Jag har en del annat som jag hade velat skriva om, som alla dessa "ligth" produkter som vi "tror" är så mycket bättre för oss. Saker vi tar för givet här i livet. Människor omkring mig. mm finns en del men jag har gömt de i hjärnan och han inte hitta nu.


Så vi tar och pratat om humör! Jag fattar inte att visa människor kan vara hur glada som helst en stund och sedan vara hur griniga som helst. Jag förstår om de har hänt nåt men varför ska vi andra ska få skit för det? Jag kan inte hjälpa att ni har vaknat på fel sidan av sängen eller ska jag säga soffan.! :) Nej och att det här att det som gäller för mig gäller inte för dig! Tänk efter på vad ni gör mot andra, för det du gör mot andra människor ska vi andra ha lika mycket rätt att göra tillbaka mot dig! Så tänk efter innan du säger nåt dumt!


Jag har blivit jätte sugen på att börja spela WOW igen. Synd att det kostar bara. Men jag funderar på om jag inte ska ta o spela lite under sommare, fast det är klart man kommer inte så långt, men jag borde ha min Tosefia kvar eller??? humm??


Nog med det. Dags för att duscha! Glöm ej att kolla på mina bilder på bilddagbok--> Nika 86

No comments: