Thursday, May 29, 2008

Skönt!

Terminen närmar sitt slut och det känns underbart skönt att det är över även om jag har en del att ta igen. 1 år kvar, dvs mindre än 1 år till min resa!

Saker och ting börja falla på sin plats. Sommaren är snart här som sagt och det längtar jag efter. Praktik inför höst är klart, eller jag har en plats vilket jag har varit stressad över. Jag klarade spanska vilket jag var oxå orolig över och imorn har jag en tenta till, om jag kommer klara den återstår att se. Sedan onsdag gör jag investering och finansiering, sista och svåraste tenta. Känner på mig att jag kommer klara den!

Solen skinner ute och det är underbart känna att sommaren är här, det är bara synd att man inte har tid för att ta vara på det, måste sitta inne i biblan dyng runt och plugga! men det är snart slut så det är bara bita ihop!

Jag och Carro har pratat om att åka till Tysklnad!!! Oh det skulle verkligen vara kul! men det kommer kosta med, men vill man ha lite roligt få man väl betala! Kommer leva snålt den här sommar så det gör inget. Kommer även att försöka leva så snålt det går så jag har råd till semester eller en system kamera! Få se vad det blir av mina planer. Nåt blir det iaf.

Nä tror det är dags att ge sig så jag hinner plugga en stund till!


kramar

No comments: