Sunday, May 11, 2008

Hemma med sol

Varmt är det nu och sommaren har kommit eller vissat sig för oss iaf! Solen skinner och vinterjackan har vi gömt, fram med bikini och solglassögon! Det är tid för att vistas ut, äta glass och bada. Det är tid för att bli brunn och fin, tid för att njuta av de fina saker i livet, sol värme och underbara färger ute i naturen. Vintern är underbart med det här slår allt!
Är hemma i Kga och det är skönt trots allt. Jag har varit så trött så jag trot att hade jag stannat lite till i Karlstad hade jag ramlat ihop. Det är fint väder och härligt, har njutit av detta väder hela dagen och det känns ok. Imorn ska vi ut till Storfors hälsa på Linda som fyllde år, Andre och Marcelo som jag saknar jätte mkt! Måndag blir det Oslo som planerat och det längtar jag till, både jag och mamma behöver det.

Träffade Kicki idag, och det var ju länge sen. Hennes mage är så stor!! hihi Undrar vad det blir! Jag tror på en tjej ja! My lyckades jag inte träffa, hon jobbar FÖR mkt! men men till sommar hoppas jag!!!!!!!!!

Nej det var det...ska nog krypa ner i sängen och sova lite!

No comments: